Wpis na SM

Załóżmy, że chciałabym zaprojektować wpis na Instagram, który oferuje copywriting jako wsparcie dla firmy. W związku z tym umieściłabym poniższą przykładową grafikę oraz dodałabym następujący opis.

Przykładowa grafika na Instagram, która promuje copywriting.

Z czym najbardziej kojarzysz copywriting?

Na pewno z rozwojem biznesu – i słusznie, ponieważ jest on jednym z kilku narzędzi używanych we współczesnym marketingu online. Pełni wiele ważnych funkcji, m.in.:

  • pomaga w budowaniu pozycji eksperta,
  • przyciąga nowych klientów,
  • informuje o firmie i jej produktach,
  • wspiera rozbudowę relacji marka – klient,
  • przyczynia się do skutecznego brandingu,
  • promuje produkty zamieszczone na przykład na Twojej stronie internetowej,
  • umożliwia zdobycie linków,
  • gwarantuje spokój ducha przedsiębiorcy, kiedy ktoś inny przejmuje od niego obowiązek tworzenia opisów produktów i usług, kategorii czy też wpisów blogowych.

 

Każdy przedsiębiorca byłby w stanie wymyślić jeszcze kilka innych funkcji, jakie pełni copywriting w ich życiu. A które z nich są najważniejsze dla Ciebie? Które będziesz wykorzystywał w swoich działaniach?

Daj mi znać, czy już korzystasz albo planujesz korzystać z usług copywritera. Albo powiedz, czemu nie chcesz się na to zdecydować.

Oczywiście, pod wpisem na SM powinny jeszcze znaleźć się hashtagi, ale te dobrałabym w zależności od aktualnych trendów i wskazań wyszukiwarek, dlatego chwilowo ich nie umieszczam.

Czy taki wpis byłby dobrze dopasowany do wizji Twojej marki? A może masz inne pomysły? Z chęcią ich wysłucham i jeśli będziesz zainteresowany, stworzę dla Ciebie całą serię wpisów na SM. Teraz zapraszam Cię jeszcze do innych przykładowych tekstów, które mogę dla Ciebie stworzyć.